neděle 9. dubna 2017

Moje kecy | nápady na články

https://68.media.tumblr.com/2dd498e167f2e5cec2b9724b6d274f10/tumblr_ml680ykUpE1s8eeeeo1_500.gifAhoj! Jo, jsem pořád naživu.

A co je nového? Mám čtecí krizi!
A co místo toho dělám? Koukám na anime...

Po menší pauzičce se mi zase zastesklo tak, že to vypadá, že píšu jenom samé nesmysly... ale to bych přece nebyla já.

Já už nevím, na tohle by měli dávat prášky. Ne že by mě Škola dobra a zla, kterou momentálně čtu, nebavila, ale já ty písmenka ani nevnímám. Přečtu pár stran a pak si uvědomím, že si z toho nepamatuji vůbec nic... Snad to znáte.

No, hlavní důvod, proč tenhle článek vůbec píšu je, že tu chci udělat menší změny. To hlavní je, že sem chci konečně taky začít psát nějaké ne-knižní články. Tedy hlavně o anime, protože jsem otaku přece jen déle než knihomol. Pro začátek tu mám Otaku Tag a taky nějaké... "anime doporučení"? Prostě něco jako recenze...
Je mi jedno jestli to lidé nebudou číst, všechno tady si přece jen píšu hlavně pro sebe a protože mě to baví. Přece jen je tohle můj úkryt před realitou, tak se v článcích budu schovávat naplno!

Pak tu je ještě otázka, jestli tu mám zveřejňovat i své příběhy/povídky a o svém psaní?
Stejně tak je to i o mém kreslení. Něco už je na wattpadu, ale to aktuální už tam nepíšu protože lidi pak naléhají na pokračování a mě to pak stresuje. Nějaké nápady mám normálně napsané v sešitech a je mi jedno jestli to vypustím do světa, nebo navždy pohřbím ve skříni hned vedle učebnic ekonomie a účetnictví.

S knižními články samozřejmě nekončím! Pokud mě sledujete na Instagramu, tak tam jsem si to trošičku vynahradila. Ale časem to budu dohánět i tady.

Taky by asi bylo dobré napsat i něco o sobě, aby jste věděli, s jakým šílencem máte tu čest, že?
Ok, tak pro začátek, jsem člověk s malým sebevědomím a říkám si, dočetl tohle někdo vůbec až sem?

Ale přece jenom, pokud je tu někdo, kdo by ode mě chtěl nějaký konkrétní článek, Tag, výzvu, cokoliv... klidně napište, budu ráda za inspiraci a rozhodně to potěší.

Žádné komentáře:

Okomentovat