pondělí 9. ledna 2017

Rekapitulace roku 2016 + knižní předsevzetí!


Ještě než začnu dohánět Book Haul za poslední dva měsíce 2016 (jinak bych to nebyla já), trošku jsem si započítala a zjistila, kolik knih jsem si to za celý rok 2016 vůbec koupila... Po tomhle už budu mít sakra motivaci nekupovat v tomhle roce tolik knih :D...
Pozitivní je, že se mi to všechno vešlo na postel. Méně pozitivní je, že jsem z toho všeho přečetla jenom 18 knih...


(pardon za tu kvalitku, fotila jsem večer a mám tmavý pokoj... ještě že mi neprošlo nabarvit stěny na černo :D...)

Celkem je to tedy 126 koupených/pořízených knih za rok 2016.
Z toho 18 přečtených a 14 tak nějak rozečtených...
Teď nevím jestli se mám za to množství stydět nebo ne...
Znáte to, zaměříte se na knihu kterou si strašně moc chcete přečíst a jakmile ji máte v rukou tak radost opadá. "Však už ji mám doma, můžu si jí přečíst kdykoliv, ale zato musím zase sehnat tuhle, tuhle a tuhle..." Teda doufám že to tak nemám jenom já :\.

A pokud jde o cenu, podle toho jak jsem si to v průběhu roku zapisovala do svého čtecího diáře... mělo by to být cca 8 674 Kč za všechny dohromady. A sakra... Ale v průměru je jedna kniha za 70 Kč, to už není tak hrozný...

Doufám, že jsem vám z těch čísel nezamotala hlavu. Ráda vytvářím různé seznamy a mám ráda všechno hezky uspořádané. Někdy je to ale přece jen až moc šílené...

Nakonec, tady je pár bodů do mého...

Knižního předsevzetí 2017

- za jednu přečtenou knihu si můžu koupit jednu novou (s výjimkou mangy a darovaných knih :D)
- šetřit si na letní prázdniny
- snažit se dočíst rozečtené knihy a série
- dokupovat knihy do sérií
- číst i povinnou četbu
- nebrat si knihy do školy
- nepřerovnávat knihovnu každý týden
- psát více článků na blog
- splnit Knižní výzvu na 40 knih
- splnit Čtenářskou výzvu na Databázi knih

A jaké jsou vaše knižní předsevzetí?
Zatím ahoj,

4 komentáře:

  1. Ty jo, ty jsi s tím nakupováním ještě horší než já. :D Já mám doma 73 nepřečtených knih, což je taky šílený, takže jsem si zakázala nakupovat další, dokud tenhle seznam nestáhnu aspoň na polovinu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti držím palce! Taky se snažím moc nenakupovat a snižovat množstní nepřečtených knih, ale v některých situacích to prostě nejde :D

      Vymazat
  2. Tolik koupených knih? (Já už bych to nemohla nikam dát, jak malou knihovničku mám) :o Ale mám podobnou zkušenost z knihovny, kdy jsem měla kolem dvaceti knih a absolutně jsem nestíhala :D Co se tvého předsevzetí týče, já si musím knihu do školy brát každý den (nepřežila bych bez ní). Jinak já si osobně předsevzetí nedávám, protože bych je stejně porušila.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předsevzetí jsou od toho aby se porušovala :D... Souhlasím, že bez knihy ve škole nepřežiju (navíc ta cesta tam a zpátky je na čtení nejlepší), přesněji si tedy nesmím číst o hodinu... Vlastní zkušenost: ve škole si čtu jen o jeden předmět, a teď z něj skoro propadám :\. No jo, poučení :D...

      Vymazat