neděle 15. ledna 2017

Omalovánky | Sněhurka #1


Občas je třeba jen tak vypnout a relaxovat. Já u kreslení relaxuji nejlíp, protože na nic jiného, než co kreslím, myslet nemusím. Můžu u toho třeba poslouchat písničky nebo audio... Většinou kreslím jen tužkou, nepoužívám pastelky. Ale do těchto omalovánek od Presco Group jsem se pustila naprosto s "barevnou" náladou.

Začínám tedy Sněhurkou a Alenku si nechám jako nejlepší nakonec...


Když jsem byla malá a dostala nějaké omalovánky, nevybarvovala jsem je, protože se mi líbily bílé... Je vtipné že teď, když jsem na střední, do nich teprve začnu kreslit. Chci si na tom nechat záležet a tak jsem se pokusila i nějak amatérsky stínovat...

Ještě nevím, jestli jsou lepší pastelky nebo fixy... Nejdřív jsem použila akvarely a příště to zkusím s fixami. Uvidím, co mi bude vyhovovat víc... 


Pro začátek je to jenom pár obrázků, nějak jsem se k tomu nemohla dostat (říká prokrastinátor). Když už, tak jsem si kreslila to svoje, na což bych taky chtěla udělat rubriku...


Těm omalovánkám se tedy budu snažit věnovat víc, a tak si do života přidat i trochu barvy. Přece jen jsou omalovánky krásné a tím, že si je člověk vymaluje sám i originální. Navíc v těchto je i pro nás knihomoly trocha textu.

Pro dnešek je to vše. Doufám, že nevybarvuji tak zle a snad se vám článek líbil. Pokusím se co nejdřív přidat další obrázky...

4 komentáře: