sobota 14. ledna 2017

Book Haul | listopad 2016


Listopad bych nazvala tokovým chaosem okolo pořizování knih, protože jsem si objednala Knihobita a jelikož ten měsíc vycházely pro mě opravdu dobré knihy, nemohla jsem si je koupit páč jsem nevěděla, jaká kniha tam bude. I když jsem neměla v plánu tenhle měsíc nakupovat moc knih... No, nakonec jsem si pěkně naběhla...

První kniha, kterou jsem si v listopadu koupila je Dvůr trnů a růží. Skleněný trůn od této autorky mě zas tak nezaujal a nakonec jsem ho s kamarádkou vyměnila za jinou knihu s tím, že si počkám. Tahle kniha mě naopak zaujala hodně nejen díky tomu že má být na způsob Kráska a zvíře. Taky mi to připomíná sérii Šepotání kterou mám moc ráda. Knihu si hodlám přečíst co nejdřív a doufám že nezklame... Ale musí to být paperback?!


Následoval výlet do Ústí do Fóra s mamkou na její svátek. Nejprve dvě hodiny strávené v Levných Knihách které přinesli spoustu skvělých úlovků...

Menší příspěvek do povinné četby: Povídky malostranské a Krysař . A naprosto miloučká knížečka plná citátů,  Štěstí s obrázky Malého prince, kterou si občas ráda pročítám...

 

Marcelo ve skutečném světě, knížka z pohledu člověka s Aspergerovým syndromem vypadá hodně zajímavě... A V pasti mi přišlo tématické pro vánoční prázdniny, ale nakonec jsem ho nestihla přečíst, tak příště...

Espressologii jsem četla v posledních hodinách roku 2016, myslím že jako taková oddechovka ušla... dál už bych o ní chtěla mluvit v nové rubrice která bude na způsobu recenzí...
V Poslední divočině jsou mluvící zvířata, takže myslím že pro mě je to už dost dobrý důvod proč si jí vzít.

 

A tady jsou poslední dvě knihy z levných knih. Na ...o psu nemluvě narazila mamka a nestává se moc často, že by ji něco takového zaujalo, takže proč ne... podle anotace mi to přijde docela šílené a originální... navíc je tam cestování časem, takže sem s tím...
Poslední drakobijce vypadá tak mile... něco jako taková moderní pohádka, něco na zlepšení nálady... Teda potom jsem zjistila že to má ještě jeden díl...

Z Levných Knih rovnou do Dobrovských. Tam jsem ji teda koupila jenom jednu kniha, která byla mým posláním.



Poslední hvězda! Přiznávám, že případ kdy mě pohltí celá série (většinou je to jenom první díl) se stává jen málokdy... Ale do téhle série jsem se naprosto zažrala! Asi bych měla změnit názor na sci-fi, docela se mi začíná líbit... Potom co jsem přečetla Nekonečné moře jsem prostě potřebovala ten poslední díl! A teď, když ho mám jsem ho... zase nepřečetla... ale rozečetla. I když v té době toho masakru a boji o přežití a další depresivní věci prostě bylo moc, tak jsem ji odložila na později. I když já jsem takový masochista a co nejdřív to prostě musím dočíst... Už se těším, až mě ten konec roztrhá na kousíčky, ať už bude, jaký chce...

A pokračujeme... Mám tu objednávku z Bux.cz, která je na téma "Dokupování".

První dvě dystopické, Monument 14 (3.díl) a Vzdor. A hnedle mám dvě série kompletní, jen ještě vědět kdy se k nim dostat... ale, času je dost...



Mezi nebem a zemí (3. díl), další série kompletní. Jen nevím jestli ji mám číst od znova, protože je to už dlouho, co jsem to četla a skoro nic si nepamatuji...
Temná akademie (4. díl), tuhle sérii jsem zatím ještě nečetla, protože mi chybí 2. díl, který už je vyprodaný a v knihovně taky není...



A poslední dvě z Bux.cz. Nejistý zítřek, první díl už mám hodně dlouho a nechápu proč jsem to ještě nečetla protože to vypadá dost dobře...
Miniaturistu jsem jediného nekoupila za účelem kompletování, protože ta cena! Navíc moje knihovna potřebuje různorodé žánry...



A teď už opravdu poslední kniha za listopad. Ten velmi očekávaný Knihobit. Co na to říct... Měla jsem v očku tři knihy, co bych tam oooopravdu chtěla najít... A pak na mě vykoukne tato naprosto neznámá kniha, Císařovy čepele... -_-
Po menším zklamání... je to fantasy, ok. Podobné Panu prstenů? Proč ne... Jen doufám že to nebude série kde je X další dílů. Uvidíme, uvidíme. Přece nebudu soudit knihu podle... všeho, jen ne obsahu...



Asi budu muset přestat kupovat tolik knih za měsíc, pak je z toho akorát až moc dlouhý článek -_-'...



Četli jste něco z toho? Jaký je váš názor?
Budu vděčná za každý komentář :).

Žádné komentáře:

Okomentovat