čtvrtek 17. listopadu 2016

Unboxing #3


Ač se to pro mě zdá neuvěřitelné, nedávno mi přišla nabídka ke spolupráci od společnosti PRESCO GROUP. Tato společnost je zaměřena zejména na papírenské zboží jako jsou kalendáře, diáře, ale nově také knihy.



Jsem stejný nadšenec do knih i papírenských věcí. Potěšilo mě že i když jsem paní Lucii napsala, že na zrecenzování dětské knihy bych si netroufla, i tak mi poslala něco jiného.
Tak se pojďme podívat, co je uvnitř.

 

Včetně milého vzkazu od paní Luciie jsem v balíčku našla jako první linkovaný notes s vlašťovkami. Notesů není nikdy dost, až na to že já jsem takový blázen, že mi je pak líto do nich něco psát jak jsou krásné. Tenhle rozhodně použiji na něco speciálního.

 

Jako další tu jsou dvoje omalovánky - Sněhurka a  Alenka v říši divů. Oba příběhy mám moc ráda. Omalovánky jsou pěkně ilustrované. Už dlouho jsem si chtěla takové omalovánky pořídit. Miluji kreslení, takže čekejte, že s tímhle už se mě s články o kreslení nezbavíte.

 

A jako další pecka k tomu byly uvnitř ještě plakáty velké tak akorát přes celou mou postel. Asi se budu opakovat, ale to je prostě skvělé. Jen je škoda, že jsem to fotila večer a není to moc vidět, pardon.

 

A třešnička na dortu. Kalendář s Malým princem! Jak já ho miluji!
Kalendář je poznámkový s krásnými ilustracemi z Malého prince. Už aby byl nový rok, abych si ho mohla pověsit nad psací stůl.

 

Tímto bych chtěla společnosti PRESCO GROUP ještě jednou poděkovat, že mi nabídli spolupráci a poslali takové úžasné věci. Doufám, že udělám dost, abych takovou laskavost mohla oplatit.

odkazy:
Linkovaný notes s vlašťovkami
Sněhurka - omalovánky
Alenka v říši divů - omalovánky
Poznámkový kalendář Malý princ

Přeji vám hezký svátek,
Matty

Žádné komentáře:

Okomentovat