neděle 6. listopadu 2016

Book Houl + Unboxing | říjen



Dneska si dáme dva v jednom. Mám tu totiž jeden unboxing a to je taky vše, co mi za říjen přibylo...


Tentokrát je objednávka z Beletrie.eu, kde taky dost často nakupuji.


Hned na začátku na mě vykoukly tyhle kousky polystyrénu. Hned mě napadlo, že je škoda, že nemám kočku, ta by si s tímhle pěkně užila, ale kdo by to pak chtěl uklízel. Každopádně profesionálně zabalené. 


A ještě se probojovat třemi vrstvami bublinkové fólie... Bublinková fólie!


Miláškové jsou venku! Celá série Květy z půdy je doma! Ano, i mě Rodaw nalákala na tuto rodinnou ságu. Jsem naprosto nadšená, že jsem si ji nakonec pořídila a za tak skvělou cenu. Obálky jsou úžasné. 


Začít s touto sérii plánuji co nejdříve. Už se nemůžu dočkat, co z toho vzejde.


Co jste si za říjen pořídili vy?
Znáte Květy z půdy?
Zatím ahoj,
Matty

2 komentáře:

  1. Sérii neznám, ale vypadá opravdu krásně. Já série zbožňuji, tak přeju super počtení. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)... série jsou skvělé, jen trvá trošičku déle je přečíst :D

      Vymazat