sobota 5. listopadu 2016

Book Haul | září


Ahoj ahoj!
Dnes je ta chvíle, kdy jsem si jako nějaký detektiv zjišťovala, co jsem si to vlastně v tom září koupila. No~ ...popravdě mi to tak moc práce nedalo, protože si na tohle vedu sešit, ale co se dá čekat od prokrastinátora první třídy :D ...ano, hanba mi. Tak snad mi to odpustíte, protože za září je toho opravdu hodně... Tak moc, že jsem to všechno nenafotila jako vždycky, nehledě na to že v mém pokoji momentálně doba temna...
Ano, já vím, výmluvy, výmluvy...
Radši se už dám do těch knih protože tohle už vede k přiznání líného knihomola :D...


Tak fajn... O prvních dvou knihách už jsem mluvila v unboxingu, takže asi není třeba se opakovat.

Nekonečné moře - Rick YanceyNedej se - Rowellová RainbowNedej se a Nekonečné moře. Obě dvě knihy už jsem rozečetla. 
Nedej se jsem odložila kvůli tomu, že teď hlavně čtu Harryho Pottera, abych se co nejdřív mohla dostat k tomu nejnovějšímu dílu. Taky bych ji ale ráda četla potom, až by mi z hlavy ten Harry vyprchal, jinak bych to s tím nechtěně srovnávala a to nechci.
A Nekonečné moře čtu ve škole, na cestě do školy a ze školy. Tak moc času na to ale nemám, jsem přibližně u sté stránky. A momentální názor na Nekonečné moře? Tak kniha mě chce zničit!

A co přijde dál? Levné Knihy!

Povídky z jedné kapsy, Povídky z druhé kapsyMáj- KyticeKdyž už začala ta škola, tady je povinná četba! Máj a Kytice v jednom plus Povídky z jedná a druhé kapsy.
  Kytice a Máj už mám přečtené, spokojenost. 
A Povídky pro zatím počkají. Já sice neodsuzuji povinnou četbu, právě naopak, ale myslím že čist to všechno na jeden zátah bych asi taky nedala... Hezky polehoučku a střídat s těmi knihami, co chci číst sama, to je pro mě.





Tma a prázdnota - Ryanová CarrieDoživotíDál tu mám naprosto výstavní knížku, Doživotí. Už jen kvůli té Eiffelovce není co řešit, prostě jsem jí musela mít. Celkově je ta kniha moc hezky udělaná. Příběh, ten je už takový "dospělejší", on prostě něco jiného než běžně čtu. Vypadá to lákavě a jsem na to dost zvědavá.
Tma a prázdnoto, tak to je trošičku složitější story... Je to třetí díl, ale ostatní už neměli. I tak jsem si ji ale vzala, protože by to na sebe nemělo moc navazovat. Raději bych je ale četla hezky od prvního dílu, tak jsem si zjistila, že u nás v knihovně ten první je a dvojku má kamarádka. Tomu se říká dobrodružné čtení.


Výjimečná - Cashore KristinViolet Eden 1 - Objetí - Shirvington JessicaObjetí Violet Eden a Výjimečná.
To je přesně ten případ kdy si řeknu: "Jé, dobrá cena i anotace, beru!". Diagnóza Levné Knihy, jinak se to říct nedá.
Ale jo, tyhle dvě knihy vypadají opravdu dobře, jenomže v té knihovničce se najdou lákavější kousky, takže kdy si najdu čas na tyhle? Ví Bůh.






Návrat z temnoty - Coleyová LizCizí slovo láska - McCahanová ErinCizí slovo láska a Návrat z temnoty.
Dvě knihy které se prostě hodí. Na Cizí slovo láska se chystám co nejdřív, ta anotace si o to prostě říká. K Návratu z temnoty, takových záhadných knih moc nemám a snažím se to napravovat a tohle je zrovna jedna z těch více zajímavých, schválně jestli to tak bude i po přečtení.






Malý princ a planeta Ohnivého ptáka - Antoine de Saint-ExupéryMalý princ a Větrná planeta - Antoine de Saint-ExupéryA nakonec dva díly komiksů Malého prince.
Lidi, tohle je prostě skvělé. Komiksy Malého prince! I když je to spíš určeno pro děti... no tak jsem asi dítě.
Ne, princ je prostě pro všechny. A tyhle komiksy jsou naprostou peckou. Je to krásně kreslené, spousty dílů... Co na to říct, už vím, co chci k vánocům!



Z levných knih je to protentokrát všechno, ale ještě s přírůstky nekončím. Je tu další hromádka, kterou už znáte z unboxingu...
Gravitation 6 a 11 a Upíří polibky.

Gravitation 6 - Přitažlivost - Maki Murakami Gravitation 11 Přitažlivost - Maki Murakami Upíří polibky Počátek - Ellen Schreiber

A poslední kniha za září, kterou jsem si přivezla z knižního veletrhu z Lysé nad Labem, kde jsem byla i minulý rok. Popravdě, minule to bylo víc záživné. Letos tam bylo mrtvo a stánek s knihami, který stál za řeč tam byl snad jenom jeden. Pozitivní ale je, že jsem moc neutratila.

Šifra mistra Leonarda - Dan BrownŠifra mistra Leonarda... Konečně jsem si přispěla taky nějakým thrillerem. Je to tedy starší vydání. Od Dana Browna bych si určitě ještě něco časem pořídila, tak doufám že vzhledově budou ty knihy v knihovničce vypadat vedle sebe dobře. Ohledně téhle, přesně nevím, co od toho mám čekat. S thrillery jakožto knihami moc zkušeností nemám, ale filmy miluji. Jen doufám, že se v tom budu dobře orientovat... 






Doufám, že se vám tenhle netradiční Book Haul líbil, příště to bude zase ve formě jako to bývá. Nakonec jsem aspoň všechny knihy vyfotila hezky pohromadě...


Četli jste nějaké tyhle knihy? Jaký je váš názor?
Co jste si v září pořídili vy?
A jakpak se vůbec máte? 
Zatím ahoj,
Matty

2 komentáře:

  1. Krásné přírůstky! :)
    Nedej se a celkově R. Rowell miluji a nedám na ni dopustit <3
    Nemoc LK znám :D Ono prostě nejde odejít jen s jednou knihou :D
    Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat