sobota 29. října 2016

Unboxing #2


A mám tu další balíček za září, tentokrát ze Zoner Press.


 

Konečně jsem si dokoupila první díl Upířích polibků a tak mám celou sérii komplet doma.
A ještě jsem si dokoupila další dva díly Gravitation... nakonec mi tedy chybí už jenom 1. a 3. díl. V knihkupectví už ale nejsou skladem a jen tak nebudou. Zbývá mi tedy pátrat po bazarech... 
Tohle mě na knihách nejvíc deptá, knihy které už nejsou k dostání...


Jaké knihy jste si pořídili vy? A jak jste na tom vy a knihy, co už nejsou k dostání?

Hezký den,
Matty

4 komentáře:

  1. Vím jak ce cítíš, není nic horšího, než když máš rozjetou sérii a zbývající díly prostě nejsou k sehnání :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hrozné, snažím se teď dokupovat všechny série které mám a které už zrovna nepatří mezi novinky, ale nedaří se. Přinejhorším je tu ještě knihovna, ale ani tam nemusí mít vše :\

      Vymazat
  2. Neznam ani jedno :-) Ja mam ten nejnoveji Eon z Levne knihy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eon je v Levných knihách? Tak to je škoda, že už ho mám, měla bych dos dobrý důvod tam jet :D

      Vymazat