pátek 28. října 2016

Unboxing #1


Ahoj, ahoj!
Jsem ráda, že chvíli nemusím myslet na školu. Školu a knihomolství prostě neumím skloubit dohromady. Taky bych se teď nejraději někam zahrabala za to kolik jsem toho v poslední době (ne)přečetla...
I tak jsem se konečně odhodlala k dohánění všech článků za září.
Tady je unboxing ze začátku měsíce z MegaKnihy.cz!

Balíček jsem nedočkavostí otevřela už u mamky v práci, ale i tak jsem to nezapomněla nafotit.

 

Už je nejspíš moc dobře poznat, o jaké knihy jde... Mám tu tedy dvě knížečky, obě pro mě dost dlouho očekávané... Nedej se od Rainbow Rowell, od které si nemůžu nechat ujít ani jedinou knihu. A Nekonečné moře od Ricka Yancey od kterého už jsem Pátou vlnu četla a konec mě přinutil pořídit si pokračování.


A jako super bonus z MegaKnih tu je ještě záložka s ovečkami, jak jinak. Už ani nevím, kolik jich mám, ale není na škodu mít některé záložky víckrát. Já je třeba dávám do knih, které mám už dlouho rozečtené.


A nakonec ještě nálepka MegaKnih. Tak mi tu vznikla tahle kytička. Asi je vidět že z MegaKnih nakupuji hodně často, vlastně nejčastěji. Takže příště budu muset začínat novou řadu...


A copak jste si pořídily vy? V jakém knihkupectví nakupujete nejčastěji?

Přeji hezký den,
Matty

5 komentářů:

  1. Nedej se je naprosto dokonalé :3 Doufám, že si ho zamiluješ stejně jako já <3
    Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, miluji všechno od Rainbow Rowell a věřím že u Nedej se nebude výjimka :).

      Vymazat
  2. Knihu Nedej se už chci hrozně dlouho, tak snad se k ni někdy dostanu.. Z toho plyne že ti hrozně moc zavidim :D ale i tak ti preju příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Knihu Nedej se už chci hrozně dlouho, tak snad se k ni někdy dostanu.. Z toho plyne že ti hrozně moc zavidim :D ale i tak ti preju příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :)... Nedej se už mám rozečtené a už teď ho rozhodně doporučuji ;)

      Vymazat