sobota 3. září 2016

Domácí záložky


Taky rádi doma něco vyrábíte? Já ano, pokud k tomu tedy mám potřebný materiál, jak jinak. Na záložky jsem totální šílenec. Ráda je sbírám a vždy když začnu číst nějakou knihu, záložka k ní prostě musí ladit!
 Spojme tedy příjemné s užitečným a je tu krásná a jednoduchá záložka, kterou si můžete vyrobit sami.

 

Dlouho jsem si chtěla vyrobit vlastní záložku, jenomže z čeho? A léto mi poradilo... nanuky!

Proč nezačít se záložkami zrovna z nanukových dřívek? Je to rozhodně lepší než papír nebo čtvrtka. Stačí si k tomu koupit jen nějaký dobrý nanuk, a to rozhodně v takových vedrech není oběť. 


Když tedy máme dřívka od nanuku, stačí si je hezky vyzdobit. Čímkoliv, co vás napadne. Fixy, akvarely, já konkrétně použila laky na nehty.

 

Hezké je taky třeba laky zkombinovat dohromady. Jelikož já si nehty nemaluji, můžu plýtvat s klidem. Mám tu třeba černý praskací a nebo na jednu barvu ještě hodím hezké třpytky. 

 

Když jsou dřívka nabarvená, ještě si je můžeme vytunit nějakými knoflíky nebo korálky. Tyhle konkrétně jsem si "půjčila" od mamky. Háčkuje, takže super výhoda.

 

A jelikož nemám vteřinové lepidlo, na dřívko jsem je přilepila další vrstvou laku...

 

A to je vše k mému výmyslu. Rozhodně je ještě spousta nápadů na krásné záložky, které chci zkusit, takže tohle snad nebude jediný článek na ruční výrobu...


A co vy? Jaký je váš názor? Také si doma děláte vlastní záložky? 

Prozatím se mějte hezky,
Matty

6 komentářů:

  1. Vypadá to moc krásně, ale na to, abych si je vyráběla, jsem moc líná :D Navíc mám těch záložek doma hafo, ale stejně používám jen jednu :D Zase tak moc na ně nejsem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Já jich mám taky hrozně moc a používám jenom pár, ale dělá mi to dobrý pocit :D.

      Vymazat
  2. Tak tohle by me v zivote nenapadlo... :-O Ja mam nejake papirove, po domacku vyrobene, nejake jsem si nechala vytisknout a pak nekdy podle nalady delam i kovove...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvé záložky jsou úžasné! Kovové bych taky chtěla zkusit, ty se mi hodně líbí :).

      Vymazat
  3. Vypadají krásně, ale já mám jednu papírovou záložku už asi půl roku a nedokážu pomyslet na to, že bych se jí vzdala ♥ už jsem jí sice musela olepit rohy, ale je to prostě moje nejoblíbenější záložka s motivem lišky :-) :3

    ~~~
    http://fandom-of-fairy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat