neděle 4. září 2016

Book Haul | srpen


Začal nový školní rok a mě napadá jen jedna věc, která mi zlepší náladu... Book Haul za srpen!

Tento měsíc byl na počtu knih docela mírný.
I přesto že jsem hned na začátku měsíce měla možnost dostat se do Levných knih.


První dvě krásky z nakladatelství XYZ. Jáma a kyvadlo a jiné fantastické povídkyPes baskervillský. Přišla ta doby, kdy se začínám rozjíždět s klasikami. Škoda že Jáma a kyvadlo v povinné četbě nemáme, to mi ale nebrání v tom si ji přečíst. A ty obálky jsou naprosto bombastické!


Další dvě knihy z LK, Eden a Nádherná svatba.
Z LK je to protentokrát vše, Nádhernou svatbu už jsem rozečetla. Řekněme že k této sérii je to takový dobrý doplňující díl. Eden mě zaujala svou anotací, a jak všechny knihy odsud, i cenou.


Taky jsem v Ústí nemohla vynechat Dobrovský. Bohužel knihy, které jsem nejvíce sháněla, tam neměli, ale to už je hold to moje štěstíčko. Jediné, co mě tam opravdu padlo do oka byli Všechny malé zázraky. Knihu jsem o prázdniny i rozečetla, ale v půlce jsem ji zaklapla. Prozatím mi přijde až moc depresivní, což je zvláštní, protože depresivní knihy jsou můj živel. Nechávám si ji tedy na nějaké období klidu, pravděpodobně vánoce...



Knížečka, která mě příjemně přivítala doma je Obraz Doriana Graye dohromady s Cantervillským strašidlem. Tahle kniha se stala takovým mým miláškem, neptejte se proč. Je tak skvělá!


A stejně jako minulý rok jsme si s mojí nejlepší kamarádkou Lindou vyměnily knihy. Konkrétně můj Skleněný trůn za její Překroč svůj stín. Další románek, kde hlavní hrdinové mají nějaký problém, prostě něco pro mě.



A to je za srpen vše. Celkem přijatelná množství, řekla bych.

A co jste si pořídili za srpen vy? Četli jste něco z toho? Jaký je váš názor?

Přeji hezký den,
Matty

1 komentář:

  1. Oni měli v LK Eden? :o Tak to si někdy budu muset koupit, prý je to super :D jinak Všechny malé zázraky chci už hodně dlouho. Tak přeji pěkné čtení, i ostatní knihy vypadají super ale není to můj styl! :)

    ~~~
    http://fandom-of-fairy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat