čtvrtek 18. srpna 2016

Book Haul | červenec | narozeniny a svátek


Zdravím,
kdybych v červenci neměla narozeniny a svátek, žádný haul by nejspíš nebyl. Což taky znamená že za tento měsíc jsem za knihy neutratila ani ň.
Jelikož mám svátek pět dní po narozeninách, tak nějak se mi to slévá a s rodinou to vždy slavím dohromady, pokud to slavím. Mě to ale nevadí a v klidu si je sama oslavím prostřednictví dárečků...

 Jako při každé příležitosti mamce vypíšu malý (velký) seznam knih, které bych chtěla a tady je výsledek...



Eon a Eona... Jsem moc ráda, že to jsou oba dva díly. Jakožto milovník fantasy a draků si prostě musím přečíst všechny knihy o dracích, kterých je málo. A čínští draci, ti jsou nejlepší.



Jako další je tu dobře známý špalíček Narnie. Měl to být box, ale ten nešlo sehnat. I tak jasem hodně spokojená s tímto mrkajícím Aslanem. Je to taky část mé povinně četby. Čarodějova synovce už mám přečteného, a vážně nechápu proč z toho taky nemohli udělat film.



Další je Smolná sezóna. CooBoo nezklame. Tu už jsem taky přečetla a je to prostě bomba. Myšlenky z ní mám omámené ještě dnes. Osobně si nejsem jistá, co přesně si mám myslet, ale ať je to cokoliv, jsou to určitě pozitiva.



Následuje druhá várka, za narozeniny či svátek, prostě jedno z toho.
O Propasti času jsem se poprvé doslechla u Rodaw a hned mě to zaujalo.
Český spisovatel a cestování časem? To si rozhodně musím přečíst!



Všechno, úplně všechno. Tu mám překvapivě taky už přečtenou. Rozhodně to byl super nápad na příběh a taky styl psaní jsem si užila, takže za mě palec nahoru.



Jako třešničku na dortu tu mám boxík Percyho Jacksona. Tohle je prostě povinnost přečíst. Řecké bohy miluji, takže je samozřejmé že tahle série u mě nesmí chybět.



Za červenec je to vše a já pokračuji ve čtení knih dokud ještě můžu a dokud zase nezačne škola.

Co jste si pořídili vy? Četli jste z toho něco? Jaký je váš názor?
Přeji hezký den,
Matty

5 komentářů:

  1. Fíha, nádherné knihy! :). Narnie je moje srdcovka! :) A Eona a Eonu jsem četla již před lety a byl to velice skvělý příběh :).

    Jo a s tím, že máš svátek 5 dní po narozkách si nic nedělej. Já mám svátek a narozky v ten samý den a ani trošku mi to nevadí :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Zahnbeben priznávam, že z týchto kníh som čítala len Everything, Everything a zrovna odvarená som nebola :D Percy Jackson je niečo, do čoho sa rozhodne musím pustiť v priebehu nasledujúceho roka, ale takých kníh je veľmi veľa.

    OdpovědětVymazat
  3. Narnii jsem cetla jednou a stacilo... Percyho zboznuji. Eon byla skvela, ale zatim jsem cetla jen jeden dil, tak musim jeste zjisti, co bylo dal :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné knihy. Na první pohled lákají. Knihy jsem neznala a ani nečetla, ale ta dračí série mě docela zaujala. Asi se po ní poohlédnu. :O)

    OdpovědětVymazat
  5. Super knížky :) z těchto jsem četla všechny Percy Jacksony, je to skvělá série :) přeji příjemné čtení :)

    OdpovědětVymazat